Jumping

Co je jumping? Nové pojetí hubnutí. Zábavnou formou a bez složitých choreografií budete hubnout pod vedením vyškolených instruktorů za doprovodu motivující hudby.

Lekce je složená z malých dynamických poskoků, rychlých "sprintů" a balancování na pružném výpletu trampolínky, při kterém zapojíte svaly, které u jiného než balančního cvičení neposílíte.

 



"Ze zdravotního hlediska je cvičení na malých trampolínkách nejlepší cestou k oběhu lymfatické tekutiny", praví o cvičení na malých trampolínách MUDr. Samuel West. Skákat na trampolínce je i doporučeno pacientům s rakovinou, po chemoterapii či s lymfatickým otokem. Skákáním na trampolínce posilujte celé tělo uvnitř i vně. Posilujte každý sval, orgán, tkáň i buňku. Pomáhá z těla odplavovat jedy a toxiny. I kůže bude hladká a bude vypadat přirozeně svěže.
První lekce jumpingu

Chystáte-li se na lekci jumpingu poprvé, připravte si pohodlné sportovní oblečení, nejlépe ze savého materiálu a pevnou sportovní obuv. Nezapomeňte na ruřník a dostatek tekutin (alespoň jeden litr).

Na lekci se instruktorovi přihlaste, že jste poprvé. Vysvětlí Vám základy cvičení, správné držení těla a zkontroluje nastavení výšky řidítek.

Nechte se motivovat instruktorem, ale cvičte podle svých možností, nepřetěžujte se. Dodržujte pitný režim a nezapomínejte na závěrečný strečink.

Hodiny jumpingu: cvičení s , Martinem,