Kruhový trénink

Kruhový trénink je v dnešní době označován jako fenomén v oblasti fitness. Co je to tedy kruhový trénink?

Kruhový trénink je druh cvičení či fitness lekce, při které posilujete buď sám, nebo s celou skupinou různé svalové partie svého těla. Po celou dobu kruhového tréninku Vás provází zkušený fitness trenér, který Vás učí cviky na jednotlivých posilovacích strojích či mimo ně. Jakmile jste s jedním okruhem cvičení skončení, začínáte druhý okruh cviků znova.

Kruhový trénink patří k těm nejefektivnějším způsobům, kterými si v prvé řadě zpevníte celé tělo, zlepšíte vaši fyzičku a zároveň zhubnete. Kruhovým tréninkem spojíte příjemné s užitečným. Pozor! Kruhový trénink není určen k získání svalové hmoty, je vhodný také jako doplňkové cvičení k sportu. 

 
 

Jakým způsobem probíhá kruhový trénink?

Než začnete vůbec se samotným kruhovým tréninkem, je třeba si dát alespoň 5 minut rozcvičku, což je základ každého posilování. Kruhový trénink začíná tím, že každému z Vás určí váš fitness trenér stanoviště, u kterého začnete s vaším tréninkem.

Následně vám trenér vysvětlí, jak máte u daného stanoviště posilovat. Na daném stanovišti posilujete tak dlouho, dokud vám fitness trenér dá pokyn, abyste se přesunuli k dalšímu stanovišti. Zde se celý proces opakuje, to znamená, že vám váš trenér opět vysvětlí daný cvik, po určitou dobu posilujete, a poté se přesunete na další stanoviště.

Jakmile skončíte s celým okruhem všech posilovacích stanoviští, dáte si cca 1 minutu pauzu a poté Vás čeká celý okruh podruhé. Kompletní kruhový trénink by měl být optimálně proveden s třemi okruhy.

 

Co si vzít na sebe na kruhový trénink?

Určitě Vám doporučujeme si přečíst článek o fitness oblečení. Nicméně, si na kruhový trénink vezměte pevnou obuv, tričko a pohodlné legíny či tepláky. Nezapomeňte si také s sebou vzít ručník, vodu, potítka a gumičku do vlasů.